Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Пошук інноваційних підходів щодо оцінювання знань майбутніх учителів в контексті формування соціального здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Show simple item record

dc.contributor.author Бабич, В. І.
dc.date.accessioned 2018-11-21T20:42:12Z
dc.date.available 2018-11-21T20:42:12Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.issn УДК 378.011.3-051:373.035
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3110
dc.description Бабич В. І. Пошук інноваційних підходів щодо оцінювання знань майбутніх учителів в контексті формування соціального здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів / В. І. Бабич // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2017. - № 3 (308), квітень. – С. 203-209. uk_UA
dc.description.abstract Стаття передбачає висвітлення питання пошуку інноваційних підходів в напрямку удосконалення процеса оцінювання професійних знань майбутніх учителів в контексті актуальних питань виховання шкільної молоді. Важливе місце відводиться розробці таких підходів до оцінювання знань студентів, які передбачали б ігрову спрямованість, а також дозволяли б у процесі ігрової ситуації не тільки розкривати, але й закріплювати отримані раніше знання. Передбачається, що більш ефективним підходом щодо оцінювання знань майбутніх учителів в сфері виховання соціально здорових учнів, враховуючи специфіку даного процесу, є запропонований авторський підхід у вигляді інтелектуальної дуелі між студентами, які можуть бути розподілені на окремі мікрогрупи, створюючи таким чином змагальну спрямованість в зазначеному контексті. Даний підхід оцінювання знань передабчає командну взаємодію студентів, підвищення відповідальності за власний рівень підготовленості в межах теми чи сукупності тем окремого предмету, зміцнення знань, збереження психічного здоров’я майбутніх учителів тощо. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject інноваційні підходи uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject соціальне здоров'є uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.title Пошук інноваційних підходів щодо оцінювання знань майбутніх учителів в контексті формування соціального здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account