dc.contributor.author |
Бабич, В. І. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-21T20:42:12Z |
|
dc.date.available |
2018-11-21T20:42:12Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 378.011.3-051:373.035 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3110 |
|
dc.description |
Бабич В. І. Пошук інноваційних підходів щодо оцінювання знань майбутніх учителів в контексті формування соціального здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів / В. І. Бабич // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2017. - № 3 (308), квітень. – С. 203-209. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття передбачає висвітлення питання пошуку інноваційних підходів в напрямку удосконалення процеса оцінювання професійних знань майбутніх учителів в контексті актуальних питань виховання шкільної молоді. Важливе місце відводиться розробці таких підходів до оцінювання знань студентів, які передбачали б ігрову спрямованість, а також дозволяли б у процесі ігрової ситуації не тільки розкривати, але й закріплювати отримані раніше знання. Передбачається, що більш ефективним підходом щодо оцінювання знань майбутніх учителів в сфері виховання соціально здорових учнів, враховуючи специфіку даного процесу, є запропонований авторський підхід у вигляді інтелектуальної дуелі між студентами, які можуть бути розподілені на окремі мікрогрупи, створюючи таким чином змагальну спрямованість в зазначеному контексті. Даний підхід оцінювання знань передабчає командну взаємодію студентів, підвищення відповідальності за власний рівень підготовленості в межах теми чи сукупності тем окремого предмету, зміцнення знань, збереження психічного здоров’я майбутніх учителів тощо. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні підходи |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
соціальне здоров'є |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.title |
Пошук інноваційних підходів щодо оцінювання знань майбутніх учителів в контексті формування соціального здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |