dc.contributor.author |
Сєромаха, Н. Є. |
|
dc.contributor.author |
Григор'єва, І. О. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-15T16:52:02Z |
|
dc.date.available |
2018-11-15T16:52:02Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.922.76-056.313 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3079 |
|
dc.description |
Сєромаха Н.Є. Організація психологічного супроводу дітей із порушеннями психофізичного розвитку з зони АТО / Н. Є. Сєромаха, І. О. Григор'єва // Гібридна війна на Сході України в міждисциплінарному вимірі: витоки, реалії, перспективи реінтеграції : зб. наук. праць / За заг. ред. ред. В. С. Курило, С. В. Савченко, О. Л. Караман. – Старобільськ : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. – С. 222-227. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті описуються підходи до розуміння поняття психологічного супроводу. Психологічний супровід дітей із порушенням у розвитку розглядається як діяльність психолога, яка спрямована на створення комплексної системи клініко-психологічних, психологопедагогічних і психотерапевтичних умов, що сприяють успішній адаптації дітей, їх реабілітації й особистісному становленні в соціумі. В статті розписані особливості організації психологічного супроводу дітей із порушеннями у психофізичному розвитку з зони АТО, основні етапи і форми роботи спеціального психолога. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
АТО |
uk_UA |
dc.subject |
психофізичний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
фрустрація |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.title |
Організація психологічного супроводу дітей із порушеннями психофізичного розвитку з зони АТО |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |