Abstract:
У статті описуються підходи до розуміння поняття психологічного супроводу. Психологічний супровід дітей із порушенням у розвитку розглядається як діяльність психолога, яка спрямована на створення комплексної системи клініко-психологічних, психологопедагогічних і психотерапевтичних умов, що сприяють успішній адаптації дітей, їх реабілітації й особистісному становленні в соціумі. В статті розписані особливості організації психологічного супроводу дітей із порушеннями у психофізичному розвитку з зони АТО, основні етапи і форми роботи спеціального психолога.
Description:
Сєромаха Н.Є. Організація психологічного супроводу дітей із порушеннями психофізичного розвитку з зони АТО / Н. Є. Сєромаха, І. О. Григор'єва // Гібридна війна на Сході України в міждисциплінарному вимірі: витоки, реалії, перспективи реінтеграції : зб. наук. праць / За заг. ред. ред. В. С. Курило, С. В. Савченко, О. Л. Караман. – Старобільськ : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. – С. 222-227.