dc.contributor.author |
Жиділова, Л. О. |
|
dc.contributor.author |
Ляшенко, К. І. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-10T20:13:03Z |
|
dc.date.available |
2018-11-10T20:13:03Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3049 |
|
dc.description |
Жиділова Л. О. Гейміфікація (е-learning) як засіб підвищення ефективності навчання на уроках математики в початковій школі / Л. О. Жиділова, К. І. Ляшенко // Інформаційні технології – 2018 : зб. тез V Всеукр. наук.- практич. конф. молодих науковців (17 трав. 2018 р., м. Київ) / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; Відповід. за вип.: М. М. Астаф’єва, Д. М. Бодненко, О. М. Глушак та ін.– К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. – С. 63-64. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито значення та можливості застосування Гейміфікації на уроках математики в початковій школі. Подано характеристику використання методу Гейміфікації як засібу підвищення ефективності процесу навчання. Продемонсторовано можливості ігрофікація у початковій школі та представлено розроблений дидактичний посібник «Математичний Smart-box». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
гейміфікація |
uk_UA |
dc.subject |
ігрові технології |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.subject |
математика |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні технології |
uk_UA |
dc.title |
Гейміфікація (е-learning) як засіб підвищення ефективності навчання на уроках математики в початковій школі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |