Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Гейміфікація (е-learning) як засіб підвищення ефективності навчання на уроках математики в початковій школі

Show simple item record

dc.contributor.author Жиділова, Л. О.
dc.contributor.author Ляшенко, К. І.
dc.date.accessioned 2018-11-10T20:13:03Z
dc.date.available 2018-11-10T20:13:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3049
dc.description Жиділова Л. О. Гейміфікація (е-learning) як засіб підвищення ефективності навчання на уроках математики в початковій школі / Л. О. Жиділова, К. І. Ляшенко // Інформаційні технології – 2018 : зб. тез V Всеукр. наук.- практич. конф. молодих науковців (17 трав. 2018 р., м. Київ) / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; Відповід. за вип.: М. М. Астаф’єва, Д. М. Бодненко, О. М. Глушак та ін.– К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. – С. 63-64. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито значення та можливості застосування Гейміфікації на уроках математики в початковій школі. Подано характеристику використання методу Гейміфікації як засібу підвищення ефективності процесу навчання. Продемонсторовано можливості ігрофікація у початковій школі та представлено розроблений дидактичний посібник «Математичний Smart-box». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject ігрові технології uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject математика uk_UA
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.title Гейміфікація (е-learning) як засіб підвищення ефективності навчання на уроках математики в початковій школі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account