dc.contributor.author |
Хомич, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-09T20:13:06Z |
|
dc.date.available |
2018-11-09T20:13:06Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.956.22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3047 |
|
dc.description |
Хомич О. М. Антиципація як чинник прийняття ефективних рішень у педагогічній діяльності / О. М. Хомич // Тенденції розвитку вищої освіти в Україні: європейський вектор: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Ялта (20–21 березня 2014 року). – Ялта: РВНЗ КГУ, 2014. – Ч. 1. – С. 457–460. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто важливість розуміння впливу процесу антиципації на прийняття ефективних педагогiчних рiшень може виступати одним iз найбільш психологiчних аспектiв моделювання освiтнього простору сучасних закладiв освiти. Формування культури психолого-педагогiчного мислення можливе за умови переосмислення педагогами своєї антиципацiйної складової при cтвopeннi будь-яких ситуацiй педагогiчної взаємодiї. Можливiсть знаходження шляxiв розвитку антиципaцiї саме у представникiв освiти у кiнцевому результатi може надати нам певну базу для модернiзацiї багатьох acпeктiв педагогiчного спiлкyвання взагaлi. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
освітній простір |
uk_UA |
dc.subject |
прийняття рішень |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні рішення |
uk_UA |
dc.subject |
педагоги |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Антиципація як чинник прийняття ефективних рішень у педагогічній діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |