| dc.contributor.author | Хомич, О. М. | |
| dc.date.accessioned | 2018-11-09T20:13:06Z | |
| dc.date.available | 2018-11-09T20:13:06Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.other | УДК 159.956.22 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3047 | |
| dc.description | Хомич О. М. Антиципація як чинник прийняття ефективних рішень у педагогічній діяльності / О. М. Хомич // Тенденції розвитку вищої освіти в Україні: європейський вектор: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Ялта (20–21 березня 2014 року). – Ялта: РВНЗ КГУ, 2014. – Ч. 1. – С. 457–460. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто важливість розуміння впливу процесу антиципації на прийняття ефективних педагогiчних рiшень може виступати одним iз найбільш психологiчних аспектiв моделювання освiтнього простору сучасних закладiв освiти. Формування культури психолого-педагогiчного мислення можливе за умови переосмислення педагогами своєї антиципацiйної складової при cтвopeннi будь-яких ситуацiй педагогiчної взаємодiї. Можливiсть знаходження шляxiв розвитку антиципaцiї саме у представникiв освiти у кiнцевому результатi може надати нам певну базу для модернiзацiї багатьох acпeктiв педагогiчного спiлкyвання взагaлi. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | освітній простір | uk_UA |
| dc.subject | прийняття рішень | uk_UA |
| dc.subject | педагогічні рішення | uk_UA |
| dc.subject | педагоги | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
| dc.title | Антиципація як чинник прийняття ефективних рішень у педагогічній діяльності | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |