Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Практико зорієнтовані технології професійної підготовки майбутніх педагогів: досвід теоретико-експериментального дослідження

Show simple item record

dc.contributor.author Черв'якова, Н. І.
dc.date.accessioned 2018-10-27T16:33:55Z
dc.date.available 2018-10-27T16:33:55Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 378.14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3003
dc.description Черв'якова Н. І. Практико зорієнтовані технології професійної підготовки майбутніх педагогів: досвід теоретико-експериментального дослідження / Н. І. Черв'якова // Освіта та педагогічна наука. - 2017. - №1 (166). - С. 35-43. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито генезу практико зорієнтованого підходу до підготовки майбутніх педагогів, міждисциплінарний характер проблеми взаємозв'язку теорії і практики в контексті професійної підготовки майбутніх педагогів; міжнародні освітні практики реалізації практико зорієнтованого підходу у ВНЗ. Доведено, що найбільш ефективним напрямом реалізації практико зорієнтованого підходу є впровадження практико зорієнтованих технологій навчання, що репрезентують професійний контекст майбутньої діяльності, характеризуються діагностично поставленою метою, мотиваційним забезпеченням, коректно вимірюваним результатом, представленням змісту у вигляді системи пізнавальних і практичних професійно зорієнтованих завдань, послідовною диференціацією провідних видів діяльності студентів (навчально-пізнавальної, квазіпрофесійної та навчально-професійної). Визначено номенклатуру практико зорієнтованих технологій та перелік технологій, що мають пріоритетне значення для підвищення якості професійної підготовки майбутніх педагогів: технології контекстного, задачного, ігрового навчання та навчання через дослідження, кейс-технологія, метод проекту, тренінг. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject майбутній педагог uk_UA
dc.subject зорієнтовані підходи uk_UA
dc.subject зорієнтовані тенології uk_UA
dc.subject освітні технології uk_UA
dc.title Практико зорієнтовані технології професійної підготовки майбутніх педагогів: досвід теоретико-експериментального дослідження uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account