dc.contributor.author |
Нікітіна, А. В. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-08T12:05:29Z |
|
dc.date.available |
2015-12-08T12:05:29Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.011.3:811.161.2 (043.3) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/296 |
|
dc.description |
Нікітіна А. В. Наукові засади опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. док. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова) / А. В. Нікітіна; Херсонський державний університет; МОН України - Херсон, 2013. - 44 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Робота присвячена теоретико-методологічному обґрунтуванню й експериментальній перевірці методики опанування технологій педагогічного
дискурсу майбутніми вчителями-словесниками з метою формування їхньої
дискурсної компетентності. У дослідженні визначено теоретико-методологічні й концептуальні засади опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками. Виділено найважливіші структурні й функційні особливості педагогічного дискурсу. Подано характеристику суб’єктів педагогічного
дискурсу, змодельовано портрет дискурсної особистості майбутнього вчителя-
словесника й визначено складники його дискурсної компетентності.
Проаналізовано когнітивно-комунікативні й риторичні засади формування
дискурсної компетентості майбутнього вчителя-словесника, обґрунтовано роль
тексту як засобу навчання мови в технологіях педагогічного дискурсу. З позиції
лінгводидактики з’ясовано сутність і структуру наукових феноменів „дискурс”,
„педагогічний дискурс”, визначено поняття „технологія педагогічного дискурсу”, „лінгводидактичний дискурс”, „лінгводидактичний аналіз тексту” в контексті сучасної наукової парадигми. Доведено ефективність експериментального навчання, презентовано методику лінгводидактичного аналізу тексту як технологію педагогічного дискурсу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Херсонський державний університет |
uk_UA |
dc.subject |
філологія |
uk_UA |
dc.subject |
дискурс |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
лінгводидактика |
uk_UA |
dc.subject |
лінгвістика |
uk_UA |
dc.title |
Наукові засади опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками |
uk_UA |
dc.title.alternative |
автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |