dc.contributor.author | Гречишкіна, І. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-09-24T21:16:32Z | |
dc.date.available | 2018-09-24T21:16:32Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | УДК 373.2.016:81-028.31 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2932 | |
dc.description | Гречишкіна І. А. Дидактична наочність як засіб навчання зв'язного мовлення в молодшому дошкільному віці / І. А. Гречишкіна // Педагогічні науки : Збірник наук. праць. - Херсон, 2017. - Вип. LXXIX. Т. 1. - С. 63-68. | uk_UA |
dc.description.abstract | У поданій статті розглядається наочність, як найважливіший засіб навчання в дошкільному закладі, що давно одержав загальне визнання в педагогічній теорії і практиці. Проаналізовано різні види дидактичної наочності, яку використовують в дошкільному освітньому закладі: це схеми-моделі, інтелектуальні карти, опорні схеми, сюжетні картинки тощо. Проаналізовано відгуки вихователів щодо використання дидактичної наочності з молодшими дошкільниками як засобу навчання зв'язного мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | наочність | uk_UA |
dc.subject | дидактика | uk_UA |
dc.subject | дошкільнята | uk_UA |
dc.subject | мовлення | uk_UA |
dc.title | Дидактична наочність як засіб навчання зв'язного мовлення в молодшому дошкільному віці | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |