Abstract:
У поданій статті розглядається наочність, як найважливіший засіб навчання в дошкільному закладі, що давно одержав загальне визнання в педагогічній теорії і практиці. Проаналізовано різні види дидактичної наочності, яку використовують в дошкільному освітньому закладі: це схеми-моделі, інтелектуальні карти, опорні схеми, сюжетні картинки тощо. Проаналізовано відгуки вихователів щодо використання дидактичної наочності з молодшими дошкільниками як засобу навчання зв'язного мовлення.
Description:
Гречишкіна І. А. Дидактична наочність як засіб навчання зв'язного мовлення в молодшому дошкільному віці / І. А. Гречишкіна // Педагогічні науки : Збірник наук. праць. - Херсон, 2017. - Вип. LXXIX. Т. 1. - С. 63-68.