dc.contributor.author |
Бондаренко, Л. І. |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-24T20:28:37Z |
|
dc.date.available |
2018-09-24T20:28:37Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.011.3-051:378.22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2928 |
|
dc.description |
Бондаренко Л.І. Діагностика сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів / Л. І. Бондаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. 2017. - № 7 (312). – Ч. 2 – С. 11-18. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито основні критерії та показники рівнів сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів: мотиваційний, технологічний, когнітивний, особистісний. Показано, що кожному критерію відповідає ряд показників, які і визначають такі рівні сформованості як: інформаційно-алгоритмічний (низький), репродуктивно-операційний (середній), діяльнісно-творчий (високий), когнітивно-пошуковий (достатній) рівень. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
досллідницькі компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
вищі навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
науково-дослідна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні викладачі |
uk_UA |
dc.title |
Діагностика сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |