| dc.contributor.author | Бондаренко, Л. І. | |
| dc.date.accessioned | 2018-09-24T20:28:37Z | |
| dc.date.available | 2018-09-24T20:28:37Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.011.3-051:378.22 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2928 | |
| dc.description | Бондаренко Л.І. Діагностика сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів / Л. І. Бондаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. 2017. - № 7 (312). – Ч. 2 – С. 11-18. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито основні критерії та показники рівнів сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів: мотиваційний, технологічний, когнітивний, особистісний. Показано, що кожному критерію відповідає ряд показників, які і визначають такі рівні сформованості як: інформаційно-алгоритмічний (низький), репродуктивно-операційний (середній), діяльнісно-творчий (високий), когнітивно-пошуковий (достатній) рівень. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | досллідницькі компетентності | uk_UA |
| dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
| dc.subject | науково-дослідна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | майбутні викладачі | uk_UA |
| dc.title | Діагностика сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |