dc.contributor.author | Мальцева, О. І. | |
dc.date.accessioned | 2018-09-21T18:50:54Z | |
dc.date.available | 2018-09-21T18:50:54Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | УДК 061.213:316.485.26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2914 | |
dc.description | Мальцева О. І. Роль дитячих громадських організацій під час гібридної війни / О. І. Мальцева // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2017. - № 1 (306), Ч. 1. - С. 40-47. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових та періодичних видань з соціальної педагогіки розглянуто роль дитячих виховних організацій у здійсненні соціалізації підростаючого покоління. Доведено, що ці організації та об’єднання виступають «школою життя», первісним осередком набуття дитиною досвіду в пошуку свого місця у суспільстві, дають можливість дитині, підлітку зорієнтуватися у системі соціальних зв’язків, оволодіти механізмами регуляції соціальної поведінки, здійснити аналіз власних можливостей та реалізувати їх. Проаналізовано значення дитячих громадських організацій для розвитку самодіяльності дітей та підлітків. Встановлено, що це цілеспрямований та довготривалий процес, що протікає поетапно: від добросовісного виконання вказівок керівника до самостійного вибору суспільно-корисної справи та її здійснення. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | громадські організації | uk_UA |
dc.subject | самодіяльність | uk_UA |
dc.subject | гібридна війна | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | підлітки | uk_UA |
dc.title | Роль дитячих громадських організацій під час гібридної війни | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |