Abstract:
У статті на основі аналізу наукових праць та періодичних видань розкрито сутність поняття «толерантність», аргументовано актуальність здійснення виховання толерантності в учнів підліткового віку. Зроблено висновок, що толерантність, яка виступає в якості активної моральної позиції, а також психологічна готовність до терпимості і взаєморозуміння між етнічними і соціальними групами, для мирного і конструктивної взаємодії з людьми різної соціальної, культурної, релігійної чи національної приналежності, є основним чинником формування особистості в підлітковому віці. Основне завдання соціального педагога в розвитку толерантних відносин полягає у підвищенні комунікативної компетентності учнів, готовності до відкритого діалогу, а також у формуванні оптимальних умов для самовираження особистості, розвитку культури гідності і терпимості по відношенню до оточуючих.