Abstract:
У статті розглянуто сутність поняття «медіа-продукт», визначено його науковий контекст; висвітлені погляди науковців стосовно окресленого поняття. Зазначено, що професійна підготовка у вишах має надати ґрунтовну базу як теоретичних знань з питань медіа, так і практичні уміння й навички з метою створення змістовних медіапродуктів. У свою чергу висвітлено, що медіа-продукт – це засіб, який уможливлює ефективну й результативну діяльності людини; завдяки медіа-продукту можливо встановлювати зв’язки між віртуальним й сучасним простором; інструмент, який задовольняє інформаційні потреби особистості. В статті окреслено, що медіа-продукти класифікуються на візуальні, аудіювальні, аудіовізуальні, графічну. Отже, автор дійшов висновку, що створення медіа-продукту неможливо без творчої медійної діяльності, яка, в свою чергу, спрямована на формування практичних навичок самостійної роботи в системі «майбутній учитель ‒ медіа». Актуалізація такої взаємодії зумовлена тим, що лише діяльність є узагальненою формою оволодіння будь-якими знаннями, які стають критеріальною ланкою для усвідомлення значущості власного професійного фаху.