Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Сучасна трансформація рекламних повідомлень

Show simple item record

dc.contributor.author Білянська, К. І.
dc.contributor.author Крошка, С. А.
dc.date.accessioned 2018-09-09T14:48:02Z
dc.date.available 2018-09-09T14:48:02Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 659.113:007.415
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2847
dc.description Білянська К. І. Сучасна трансформація рекламних повідомлень / К. І. Білянська, С. А. Крошка / Мас-медіа України на зламі епох: реалії та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції / відп. ред. Галич А. О. – Старобільськ : Вид-во ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”, 2018. – С. 302-309. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто сучасну трансформацію рекламних повідомлень. Рушійною силою зміни формату рекламних повідомлень стала зміна комунікаційних каналів повідомлення. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject трансформації uk_UA
dc.subject повідомлення uk_UA
dc.title Сучасна трансформація рекламних повідомлень uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account