Abstract:
У дисертації на основі педагогічного аналізу теоретичної й практичної розробки проблеми формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів в умовах вищої школи уточнено поняття „професійна готовність
соціального педагога”, розкриті суттєві характеристики навчальної практики
як різновиду освітнього процесу, розроблено й експериментально перевірено
педагогічну систему формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик у єдності мети, змісту, суб’єктів, об’єкту, форм і методів. У ході експериментального дослідження в навчальний процес було
впроваджено педагогічну систему формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик і комплекс її навчально-методичного забезпечення: організаційно-структурна модель наскрізної практики; наскрізна програма практики; показники оцінки завдань практики; критерії та показники оцінки й самооцінки професійного й особистісного розвитку студента в процесі проходження практики; система засобів здійснення моніторингу професійного становлення студентів.
Description:
Ларіонова Н. Б. Формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Наталія Борисівна Ларіонова ; наук. кер. Сергій Якович Харченко ; М-во освіти і науки України, ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка” - Луганськ : Видавництво ДЗ “Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”, 2013 - 305 с.