Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик

Show simple item record

dc.contributor.author Ларіонова, Н. Б.
dc.date.accessioned 2015-12-07T11:17:23Z
dc.date.available 2015-12-07T11:17:23Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.other УДК 378.011.3 : 36-051
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/282
dc.description Ларіонова Н. Б. Формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Ларіонова Наталія Борисівна ; наук. кер. Харченко Сергій Якович ; М-во освіти і науки України, Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет” - Слов’янськ : Видавництво Державного закладу “Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”, 2013 - 23 с. uk_UA
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет”, Слов’янськ, 2013. У дисертації на основі педагогічного аналізу теоретичної й практичної розробки проблеми формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів в умовах вищої школи уточнено поняття „професійна готовність соціального педагога”, розкриті суттєві характеристики навчальної практики як різновиду освітнього процесу, розроблено й експериментально перевірено педагогічну систему формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик у єдності мети, змісту, суб’єктів, об’єкту, форм і методів. У ході експериментального дослідження в навчальний процес було впроваджено педагогічну систему формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик і комплекс її навчально-методичного забезпечення: організаційно-структурна модель наскрізної практики; наскрізна програма практики; показники оцінки завдань практики; критерії та показники оцінки й самооцінки професійного й особистісного розвитку студента в процесі проходження практики; система засобів здійснення моніторингу професійного становлення студентів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет” uk_UA
dc.subject соціальна педагогіка uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.title Формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик uk_UA
dc.title.alternative Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account