Abstract:
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. Державний вищий навчальний
заклад „Донбаський державний педагогічний університет”, Слов’янськ, 2013.
У дисертації на основі педагогічного аналізу теоретичної й практичної розробки проблеми формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів в умовах вищої школи уточнено поняття „професійна готовність
соціального педагога”, розкриті суттєві характеристики навчальної практики
як різновиду освітнього процесу, розроблено й експериментально перевірено
педагогічну систему формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик у єдності мети, змісту, суб’єктів, об’єкту, форм і методів. У ході експериментального дослідження в навчальний процес було
впроваджено педагогічну систему формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик і комплекс її навчально-методичного забезпечення: організаційно-структурна модель наскрізної практики; наскрізна програма практики; показники оцінки завдань практики; критерії та показники оцінки й самооцінки професійного й особистісного розвитку студента в процесі проходження практики; система засобів здійснення моніторингу професійного становлення студентів.
Description:
Ларіонова Н. Б. Формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Ларіонова Наталія Борисівна ; наук. кер. Харченко Сергій Якович ; М-во освіти і науки України, Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет” - Слов’янськ : Видавництво Державного закладу “Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”, 2013 - 23 с.