dc.contributor.author |
Шехавцова, С. О. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-25T23:38:08Z |
|
dc.date.available |
2018-06-25T23:38:08Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.013:159.923.2 |
|
dc.identifier.other |
ББК 74.00 |
|
dc.identifier.other |
Ш 54 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2782 |
|
dc.description |
Шехавцова С. О. Суб’єктність у педагогічному аспекті: теорія і практика : монографія / С. О. Шехавцова ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». – Старобільськ, ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка» , 2016. – 414 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У монографії подано теоретичні й методичні уявлення про суб’єктність майбутніх учителів у процесі фахової підготовки, рокрито педагогічні підходи до аналізу уявлень про суб’єктність. Автор звертається до ідей системносуб’єктного й синергетичного підходів. Визначено концептуальні ідеї суб’єктно-діяльнісного підходу щодо фахової підготовки майбутніх учителів, виокремлено основні етапи та труднощі професійно-педагогічного становлення майбутніх учителів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
суб'єктність |
uk_UA |
dc.title |
Cуб’єктність у педагогічному аспекті: теорія і практика |
uk_UA |
dc.title.alternative |
монографія |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |