Abstract:
У монографії подано теоретичні й методичні уявлення про суб’єктність майбутніх учителів у процесі фахової підготовки, рокрито педагогічні підходи до аналізу уявлень про суб’єктність. Автор звертається до ідей системносуб’єктного й синергетичного підходів. Визначено концептуальні ідеї суб’єктно-діяльнісного підходу щодо фахової підготовки майбутніх учителів, виокремлено основні етапи та труднощі професійно-педагогічного становлення майбутніх учителів.
Description:
Шехавцова С. О. Суб’єктність у педагогічному аспекті: теорія і практика : монографія / С. О. Шехавцова ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». – Старобільськ, ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка» , 2016. – 414 с.