Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Принципи формування суб'єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Шехавцова, С. О.
dc.date.accessioned 2018-06-25T23:15:48Z
dc.date.available 2018-06-25T23:15:48Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.other УДК [378.011.3-051:378.091.21]-047.48
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2780
dc.description Шехавцова С. О. Принципи формування суб'єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності / С. О. Шехавцова // Наукові праці Вищого навчального закладу Донецький національний технічний університет. Сер.: Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1 (15). - Ч.1. - С. 137-142. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито принципи формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності. Автор теоретично обґрунтовує такі принципи формування суб’єктності студентів, як принцип аксіологізації; принцип прогнозування, що сприяє розробці певного плану педагогічних дій; принцип мобільності, який дозволяє з’ясувати готовність студентів до впровадження інновацій в професійну діяльності впродовж життя; принцип толерантності та принцип полісуб’єктності (діалогічності), що передбачає становлення суб’єкт-суб’єктної взаємодії на різних рівнях в процесі освітньої діяльності в університеті. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject принципи uk_UA
dc.subject суб'єктність uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.title Принципи формування суб'єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account