dc.contributor.author |
Шехавцова, С. О. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-25T23:15:48Z |
|
dc.date.available |
2018-06-25T23:15:48Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.other |
УДК [378.011.3-051:378.091.21]-047.48 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2780 |
|
dc.description |
Шехавцова С. О. Принципи формування суб'єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності / С. О. Шехавцова // Наукові праці Вищого навчального закладу Донецький національний технічний університет. Сер.: Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1 (15). - Ч.1. - С. 137-142. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито принципи формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності. Автор теоретично обґрунтовує такі принципи формування суб’єктності студентів, як принцип аксіологізації; принцип прогнозування, що сприяє розробці певного плану педагогічних дій; принцип мобільності, який дозволяє з’ясувати готовність студентів до впровадження інновацій в професійну діяльності впродовж життя; принцип толерантності та принцип полісуб’єктності (діалогічності), що передбачає становлення суб’єкт-суб’єктної взаємодії на різних рівнях в процесі освітньої діяльності в університеті. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
принципи |
uk_UA |
dc.subject |
суб'єктність |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Принципи формування суб'єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |