Abstract:
У статті розкрито принципи формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності. Автор теоретично обґрунтовує такі принципи формування суб’єктності студентів, як принцип аксіологізації; принцип прогнозування, що сприяє розробці певного плану педагогічних дій; принцип мобільності, який дозволяє з’ясувати готовність студентів до впровадження інновацій в професійну діяльності впродовж життя; принцип толерантності та принцип полісуб’єктності (діалогічності), що передбачає становлення суб’єкт-суб’єктної взаємодії на різних рівнях в процесі освітньої діяльності в університеті.
Description:
Шехавцова С. О. Принципи формування суб'єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності / С. О. Шехавцова // Наукові праці Вищого навчального закладу Донецький національний технічний університет. Сер.: Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1 (15). - Ч.1. - С. 137-142.