dc.contributor.author |
Мала, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-22T20:59:09Z |
|
dc.date.available |
2018-06-22T20:59:09Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 7.05:002 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2768 |
|
dc.description |
Мала Т. В. Проблеми навчання майбутніх вчителів з дизайну у вищьому навчальному закладі / Т. В. Мала // Науковий часопис Національного університету ім. М. П. Драгоманова. Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. пр. / Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти» – Вип. 14(19). – К.: НПУ, 2013. –С. 84-87 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності введення проблемних методів навчання у процес професійної підготовки фахівців з викладання дизайну. Проблемне навчання має безсумнівні переваги: формування в студентів творчого мислення, самостійності, активності та особистісної мотивації до навчання, досягнення успіху в професії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
матоди навчання |
uk_UA |
dc.subject |
дизайн |
uk_UA |
dc.subject |
проблемне навчання |
uk_UA |
dc.title |
Проблемне навчання майбутніх вчителів з дизайну у ВНЗ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |