Abstract:
Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності введення проблемних методів навчання у процес професійної підготовки фахівців з викладання дизайну. Проблемне навчання має безсумнівні переваги: формування в студентів творчого мислення, самостійності, активності та особистісної мотивації до навчання, досягнення успіху в професії.
Description:
Мала Т. В. Проблеми навчання майбутніх вчителів з дизайну у вищьому навчальному закладі / Т. В. Мала // Науковий часопис Національного університету ім. М. П. Драгоманова. Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. пр. / Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти» – Вип. 14(19). – К.: НПУ, 2013. –С. 84-87