dc.contributor.author | Хриков, Є. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-06-20T21:58:19Z | |
dc.date.available | 2018-06-20T21:58:19Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2764 | |
dc.description | Хриков Є. М. Розгляд суперечностей в педагогічних дослідженнях / Є. М. Хриков // Шлях освіти. – 2013. - № 1. - С. 2-7. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена обґрунтуванню теоретичних засад виокремлення, формулювання та використання суперечностей у педагогічних дослідженнях. Запропоновано класифікацію суперечностей. Розглянуто основні недоліки обґрунтування та формулювання суперечностей у педагогічних дослідженнях. Проаналізовано понятійне оформлення суперечностей та їх використання в експериментальних та історико-педагогічних дослідженнях та дослідженнях з порівняльної педагогіки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | педагогічні дослідження | uk_UA |
dc.title | Розгляд суперечностей в педагогічних дослідженнях | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |