Панайотов, К. К.; Колесников, В. А.; Подинский, E. С.(2012)
Рассмотрены основные составляющие алгоритма имитационного моделирования управления обслуживанием технологического маршрута предприятия угольного объединения. Предложено программное обеспечение оперативного управления при ...
Кашинська, О.Є.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2020)
У статті представлено алгоритм упровадження елементів дуальної форми здобуття вищої освіти в підготовку фахівців готельно-ресторанної справи. Даний алгоритм визначає першочергові цілі та траєкторію подальших завдань при ...
Тупельняк, О. Л.; Курильов, В. О.; Дрьомов, А. О.; Колесніков, В. О.(2012)
Наведено деякі данні, що стосуються використання альтернативних джерел енергії, як можливий варіант застосування енергозберігаючих технологій у Краснодонському районі.
В статье представлены сведения о методах получения, структуре и свойствах аморфных металлических материалов. Рассмотрено использование аморфных металлических материалов в качестве барьеров против диффузии, сердечников ...
Кашинська, О.Є.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2020)
У статті тематично розглянуто наукові розвідки в напрямі підготовки фахівців сфери туризму та готельно-ресторанної справи в період 2014 – 2019 рр. з метою виявлення існуючих прогалин у питаннях підготовки фахівців з туризму ...
Колесніков, В. О.; Куриной, Е. В.; Дрьомов, А. О.(2013)
Проведено короткий огляд новітніх досягнень в галузі обчислювального матеріалознавства. Показано, що в даний час є можливість моделювання структур з наперед заданими властивостями, завдяки сучасним досягненням в комп'ютерній ...
Аптекар, М. Д.; Колесніков, В. О.; Кузнецов, В. В.(2012)
Проведено короткий огляд новітніх досягнень в галузі обчислювальної хімії та обчислювального матеріалознавства. Показано, що в даний час є можливість моделювання структур з наперед заданими властивостями, завдяки сучасним ...
Борисов, В. В.; Торубара, О. М.; Борисова, С. В.; Лупінович, С. М.(2019)
Проаналізовано рівень готовності майбутніх педагогів професійного навчання до організації і забезпечення інклюзивного навчання. Обґрунтовано з позицій системного і філософсько-антропологічного підходу, що для педагогіки ...