Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК у сучасних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Деркачова, В. В.
dc.date.accessioned 2018-05-10T22:32:22Z
dc.date.available 2018-05-10T22:32:22Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2611
dc.description Деркачова В. В. Формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК у сучасних умовах: монографія / В.В. Деркачова. – Луганськ : Елтон-2, 2010. – 234 с. uk_UA
dc.description.abstract У монографії розглянуто теоретичні, методологічні та практичні основи формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК; проведено комплексний маркетинговий аналіз ринку хлібобулочних виробів Луганської області; розроблені й обґрунтовані напрями удосконалення маркетингових стратегій хлібопекарських підприємств. На підставі узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду проаналізовано економічний зміст категорій „стратегія” та „маркетингова стратегія”. Проведена оцінка сучасного стану та тенденцій розвитку ринку хлібобулочних виробів Луганської області. Проведено діагностику конкурентоспроможного потенціалу досліджуваних підприємств. Удосконалено технологію формування та реалізації стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Запропоновано процеси моделювання та алгоритмізації маркетингової стратегії конкуренції, а також комп’ютерна програма для розрахунку інтегрального показника оцінки конкурентоспроможного потенціалу підприємств. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject стратегії uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.title Формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК у сучасних умовах uk_UA
dc.title.alternative монографія uk_UA
dc.type Book uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account