Abstract:
У монографії розглянуто теоретичні, методологічні та практичні основи формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК; проведено комплексний маркетинговий аналіз ринку хлібобулочних виробів Луганської області; розроблені й обґрунтовані напрями удосконалення маркетингових стратегій хлібопекарських підприємств. На підставі узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду проаналізовано економічний зміст категорій „стратегія” та „маркетингова стратегія”. Проведена оцінка сучасного стану та тенденцій розвитку ринку хлібобулочних виробів Луганської області. Проведено діагностику конкурентоспроможного потенціалу досліджуваних підприємств. Удосконалено технологію формування та реалізації стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Запропоновано процеси моделювання та алгоритмізації маркетингової стратегії конкуренції, а також комп’ютерна програма для розрахунку інтегрального показника оцінки конкурентоспроможного потенціалу підприємств.