dc.contributor.author |
Толчєва, Г. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-06T14:18:43Z |
|
dc.date.available |
2018-05-06T14:18:43Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2588 |
|
dc.description |
Толчєва Г. В. Оцінка психофізіологічного стану студентів з досвідом занять хатха-йогою / Г. В. Толчєва // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту // науковий журнал. – Харків : ХОВ-НОКУ-ХДАДМ, 2011. – № 11. – С. 128 – 131. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Наведено дані статистично значущих показників психофізіологічного стану студенток з досвідом занять хатха-йогою. Показано характеристики сенсомоторики, зворотного зв’язку, нав’язаного ритму, реакції на рухливий об’єкт, теппінг-тесту. У експерименті приймали участь 30 студенток (стаж занять 3–5 років, вік – 17–22 роки). Встановлено кількісні показники, які інформативно відбивають індивідуальний рівень психофізіологічного стану студенток. Доведено взаємозв’язок між вдосконаленням опорно-рухового апарату студенток засобами хатха-йоги та покращенням індивідуального рівня функціональних реакцій і психофізичного стану їх організму. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
йога |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
психофізіологія |
uk_UA |
dc.subject |
хатха-йога |
uk_UA |
dc.title |
Оцінка психофізіологічного стану студентів з досвідом занять хатха-йогою |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |