| dc.contributor.author | Толчєва, Г. В. | |
| dc.date.accessioned | 2018-05-06T14:18:43Z | |
| dc.date.available | 2018-05-06T14:18:43Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2588 | |
| dc.description | Толчєва Г. В. Оцінка психофізіологічного стану студентів з досвідом занять хатха-йогою / Г. В. Толчєва // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту // науковий журнал. – Харків : ХОВ-НОКУ-ХДАДМ, 2011. – № 11. – С. 128 – 131. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Наведено дані статистично значущих показників психофізіологічного стану студенток з досвідом занять хатха-йогою. Показано характеристики сенсомоторики, зворотного зв’язку, нав’язаного ритму, реакції на рухливий об’єкт, теппінг-тесту. У експерименті приймали участь 30 студенток (стаж занять 3–5 років, вік – 17–22 роки). Встановлено кількісні показники, які інформативно відбивають індивідуальний рівень психофізіологічного стану студенток. Доведено взаємозв’язок між вдосконаленням опорно-рухового апарату студенток засобами хатха-йоги та покращенням індивідуального рівня функціональних реакцій і психофізичного стану їх організму. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | йога | uk_UA |
| dc.subject | студенти | uk_UA |
| dc.subject | психофізіологія | uk_UA |
| dc.subject | хатха-йога | uk_UA |
| dc.title | Оцінка психофізіологічного стану студентів з досвідом занять хатха-йогою | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |