Abstract:
Наведено дані статистично значущих показників психофізіологічного стану студенток з досвідом занять хатха-йогою. Показано характеристики сенсомоторики, зворотного зв’язку, нав’язаного ритму, реакції на рухливий об’єкт, теппінг-тесту. У експерименті приймали участь 30 студенток (стаж занять 3–5 років, вік – 17–22 роки). Встановлено кількісні показники, які інформативно відбивають індивідуальний рівень психофізіологічного стану студенток. Доведено взаємозв’язок між вдосконаленням опорно-рухового апарату студенток засобами хатха-йоги та покращенням індивідуального рівня функціональних реакцій і психофізичного стану їх організму.
Description:
Толчєва Г. В. Оцінка психофізіологічного стану студентів з досвідом занять хатха-йогою / Г. В. Толчєва // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту // науковий журнал. – Харків : ХОВ-НОКУ-ХДАДМ, 2011. – № 11. – С. 128 – 131.