dc.contributor.author |
Kurlishchuk, I. |
|
dc.contributor.author |
Курліщук, І. І. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-09T13:27:27Z |
|
dc.date.available |
2018-04-09T13:27:27Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 373.2.016:811.111 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2526 |
|
dc.description |
Kurlishchuk I. The impact of educational game use on young childrens’ foreign language communication / I. Kurlishchuk // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини/ [ред. кол.: Безлюдний О.І. (голю ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016 - Вип. 55. – C. 85 – 92 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття висвітлює основні теоретичні питання ефективності використання дидактичної гри у процесі вивчення іноземної мови у сучасних дошкільних закладах освіти. Дидактична гра розглядається як важливий педагогічний інструмент стимулювання і мотивації дітей
дошкільного віку до вивчення іноземної (зокрема, англійської) мови, дієвий засіб створення природного освітнього середовища, основний фактор підвищення пізнавальної активності дітей, розвитку їх творчих здібностей і формування навичок іншомовної комунікації. Автор, спираючись на особистий досвід, пропонує ряд дидактичних ігор доречних для використання під час занять з англійської мови з дітьми дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
система освіти |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільнята |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільні навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
освітні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
дидактична гра |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.title |
The impact of educational game use on young childrens’ foreign language communication |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Вплив дидактичної гри на розвиток іншомовної комунікації дітей дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |