Abstract:
Стаття висвітлює основні теоретичні питання ефективності використання дидактичної гри у процесі вивчення іноземної мови у сучасних дошкільних закладах освіти. Дидактична гра розглядається як важливий педагогічний інструмент стимулювання і мотивації дітей
дошкільного віку до вивчення іноземної (зокрема, англійської) мови, дієвий засіб створення природного освітнього середовища, основний фактор підвищення пізнавальної активності дітей, розвитку їх творчих здібностей і формування навичок іншомовної комунікації. Автор, спираючись на особистий досвід, пропонує ряд дидактичних ігор доречних для використання під час занять з англійської мови з дітьми дошкільного віку.
Description:
Kurlishchuk I. The impact of educational game use on young childrens’ foreign language communication / I. Kurlishchuk // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини/ [ред. кол.: Безлюдний О.І. (голю ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016 - Вип. 55. – C. 85 – 92