| dc.contributor.author | Хриков, Є. М. | |
| dc.date.accessioned | 2018-04-08T10:49:46Z | |
| dc.date.available | 2018-04-08T10:49:46Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК37.011(091) | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2503 | |
| dc.description | Хриков Є.М. Аналіз стану періодизації історико-педагогічних явищ / Є. М. Хриков // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2016. - №6 (303). - С.182 - 196. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті наведено результати аналізу 116 наукових робіт, в яких було здійснено періодизацію історико-педагогічних явищ. Проведений аналіз дозволив виокремити три групи типових особливосей періодизації історикопедагогічних явищ: особливості процедури періодизації; особливості визначення критеріїв для проведення періодизації; особливості, що характеризують результати періодизації. Стаття містить стислий їх аналіз 18 прикладів періодизацій. Завданням для подальшого дослідження у статті сформульовано з'ясування всього комплексу особливостей сучасної парадигми періодизації. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | аналізи | uk_UA |
| dc.subject | аналітика | uk_UA |
| dc.subject | періодизація | uk_UA |
| dc.subject | історико-педагогічні явища | uk_UA |
| dc.title | Аналіз стану періодизації історико-педагогічних явищ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |