dc.contributor.author |
Хриков, Є. М. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-08T10:49:46Z |
|
dc.date.available |
2018-04-08T10:49:46Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК37.011(091) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2503 |
|
dc.description |
Хриков Є.М. Аналіз стану періодизації історико-педагогічних явищ / Є. М. Хриков // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2016. - №6 (303). - С.182 - 196. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті наведено результати аналізу 116 наукових робіт, в яких було здійснено періодизацію історико-педагогічних явищ. Проведений аналіз дозволив виокремити три групи типових особливосей періодизації історикопедагогічних явищ: особливості процедури періодизації; особливості визначення критеріїв для проведення періодизації; особливості, що характеризують результати періодизації. Стаття містить стислий їх аналіз 18 прикладів періодизацій. Завданням для подальшого дослідження у статті сформульовано з'ясування всього комплексу особливостей сучасної парадигми періодизації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
аналізи |
uk_UA |
dc.subject |
аналітика |
uk_UA |
dc.subject |
періодизація |
uk_UA |
dc.subject |
історико-педагогічні явища |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз стану періодизації історико-педагогічних явищ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |