| dc.contributor.author | Демченко, П. Є. | |
| dc.date.accessioned | 2018-04-04T21:16:48Z | |
| dc.date.available | 2018-04-04T21:16:48Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2485 | |
| dc.description | Демченко П. Є. Перспективи впровадження STEM-навчання в технологічній освіті / П. Є. Демченко // STEM-освіта – проблеми та перспективи : збірник матеріалів ІІ Міжнародного наук.-практич. семінару, м. Кропивницький, 25-26 жовтня 2017 р. / за заг. Ред.. О. С. Кузьменко та В. В. Фоменка. – Кропивницький : КЛА НАУ, 2017. – С. 32 - 33. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано підходи до визначення основних дефініцій щодо STEM-освіти, розкрито актуальність використання та перспективи впровадження STEM-навчання саме на уроках трудового навчання в шкільних майстернях. Також проаналізовано можливості реалізації матеріально-технічного та методичного супроводу впровадження зазначених технологій. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | STEM–освіта | uk_UA |
| dc.subject | технологічна освіта | uk_UA |
| dc.title | Перспективи впровадження STEM-навчання в технологічній освіті | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |