dc.contributor.author |
Демченко, П. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-04T21:16:48Z |
|
dc.date.available |
2018-04-04T21:16:48Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2485 |
|
dc.description |
Демченко П. Є. Перспективи впровадження STEM-навчання в технологічній освіті / П. Є. Демченко // STEM-освіта – проблеми та перспективи : збірник матеріалів ІІ Міжнародного наук.-практич. семінару, м. Кропивницький, 25-26 жовтня 2017 р. / за заг. Ред.. О. С. Кузьменко та В. В. Фоменка. – Кропивницький : КЛА НАУ, 2017. – С. 32 - 33. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано підходи до визначення основних дефініцій щодо STEM-освіти, розкрито актуальність використання та перспективи впровадження STEM-навчання саме на уроках трудового навчання в шкільних майстернях. Також проаналізовано можливості реалізації матеріально-технічного та методичного супроводу впровадження зазначених технологій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
STEM–освіта |
uk_UA |
dc.subject |
технологічна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Перспективи впровадження STEM-навчання в технологічній освіті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |