| dc.contributor.author | Брюховецька, О. А. | |
| dc.date.accessioned | 2018-04-04T21:11:40Z | |
| dc.date.available | 2018-04-04T21:11:40Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.1 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2484 | |
| dc.description | Брюховецька О.А. Запровадження STEM-освіти на заняттях з фізики для студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / О.А.Брюховецька // STEM-ОСВІТА – ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ : збірник матеріалів 2 Міжнародного наук. -практич. семінару. – Кропивницький: КЛА НАУ, 2017. - С.18-19 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті окреслено запровадження STEMосвіти на занятті з фізики у навчальному закладі ІІІ рівнів акредитації. STEM-освіта дозволяє інтегрувати навчальні дисципліни, або окремі теми для чіткого розуміння, спільного обговорення або обговорення по парам, в групах, створення атмосфери толерантного спілкування. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | спілкування | uk_UA |
| dc.subject | компетентність | uk_UA |
| dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
| dc.subject | знання | uk_UA |
| dc.subject | результати | uk_UA |
| dc.subject | STEM–освіта | uk_UA |
| dc.subject | фізика | uk_UA |
| dc.subject | методи навчання | uk_UA |
| dc.title | Запровадження STEM-освіти на заняттях з фізики для студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |