dc.contributor.author |
Брюховецька, О. А. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-04T21:11:40Z |
|
dc.date.available |
2018-04-04T21:11:40Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.1 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2484 |
|
dc.description |
Брюховецька О.А. Запровадження STEM-освіти на заняттях з фізики для студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / О.А.Брюховецька // STEM-ОСВІТА – ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ : збірник матеріалів 2 Міжнародного наук. -практич. семінару. – Кропивницький: КЛА НАУ, 2017. - С.18-19 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті окреслено запровадження STEMосвіти на занятті з фізики у навчальному закладі ІІІ рівнів акредитації. STEM-освіта дозволяє інтегрувати навчальні дисципліни, або окремі теми для чіткого розуміння, спільного обговорення або обговорення по парам, в групах, створення атмосфери толерантного спілкування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
критичне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
знання |
uk_UA |
dc.subject |
результати |
uk_UA |
dc.subject |
STEM–освіта |
uk_UA |
dc.subject |
фізика |
uk_UA |
dc.subject |
методи навчання |
uk_UA |
dc.title |
Запровадження STEM-освіти на заняттях з фізики для студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |