dc.description.abstract |
У дисертації обґрунтовано теоретичні засади особистісно зорієнтованої професійної підготовки майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Здійснено лінгводидактичний і психолого-педагогічний аналіз поняття „художньо-мовленнєва діяльність”, визначено критерії, показники та рівні готовності майбутніх вихователів до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку.
Теоретично обґрунтовано та розроблено технологію особистісно зорієнтованої підготовки майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей, яка складається з концептуального, змістовного і процесуального компонентів та реалізується у чотири етапи: емоційно-творчий, вітагенний, когнітивний, методичний. Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленої технології, орієнтованої на створення емоційно-творчого контексту підготовки студентів до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей, занурення студентів в активно-творчу художньо-мовленнєву діяльність, забезпечення інтеграції видів художньо-мовленнєвої діяльності у професійній підготовці майбутнього вихователя, введення у програми педагогічних практик завдань з розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку, застосування текстоцентризму у підготовці майбутнього вихователя до художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. |
uk_UA |