dc.contributor.author |
Білик, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-02T21:00:15Z |
|
dc.date.available |
2018-04-02T21:00:15Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.013.42.091.212-054.6:316.614.5](477)(043.5) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2471 |
|
dc.description |
Білик О. М. Теорія та методика соціалізації іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу : дис. на здобуття наук. ступ. док. пед. наук :13.00.05 – соціальна педагогіка / Олена Миколаївна Білик ; наук. кер. Алла Олександрівна Рижанова ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченкаˮ. – Х., 2018. - 683 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дисертацію присвячено проблемі соціалізації іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу інформаційного суспільства.
У роботі здійснено узагальнення специфіки соціалізації в соціокультурному просторі інформаційного суспільства, визначено особливості соціалізації студентів, схарактеризовано іноземних студентів як об’єктів соціалізації в соціокультурному просторі України. Надано характеристику соціалізації (соціальної адаптації, соціальної інтеграції, соціальної індивідуалізації) іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі ВНЗ, акцентовано увагу на її специфіці, визначено оптимальну структуру та роль освітньо-культурного середовища вищого навчального закладу у створенні сприятливих умов для гармонізації соціалізації іноземних студентів. Обґрунтовано соціально-педагогічний супровід як вид соціально-педагогічної діяльності, спрямований на оптимізацію соціалізаційних процесів іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі ВНЗ. Розроблено структурно-функціональну модель соціально-педагогічного супроводу соціалізації іноземних студентів. Як результат соціально-педагогічного супроводу соціалізації іноземних студентів схарактеризовано соціальність, що реалізується в міжкультурному та соціально-професійному складниках.
Доведено ефективність розробленої структурно-функціональної моделі щодо розвитку рівня соціальності іноземних студентів під час упровадження соціально-педагогічного супроводу в освітньо-культурному середовищі ВНЗ. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічний супровід |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційне суспільство |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурний простір |
uk_UA |
dc.subject |
освітньо-культурне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуалізація |
uk_UA |
dc.title |
Теорія та методика соціалізації іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |