dc.contributor.author |
Бутенко, Л. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-30T21:49:52Z |
|
dc.date.available |
2018-03-30T21:49:52Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378:37.13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2466 |
|
dc.description |
Бутенко Л. Л. Технології запитування в контексті методологізації професійної підготовки майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників / Л. Л. Бутенко // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уман. держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини / ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – Вип. 14. – С. 8 – 18. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено філософські і психолого-педагогічні засади розробки технологій запитування як засобу формування методологічного мислення майбутніх учителів і науково-педагогічних працівників. Розкрито наукові підходи до визначення понять «питання», «запитувальне мислення», «запитувальна активність». Схарактеризовано функції питання, взаємозв’язок запитування та проблематизації в науково-педагогічному пізнанні, значення запитування та проблематизації у формуванні методологічного мислення майбутніх педагогічних і науково-педагогічних працівників. Представлено особливості проблематизуючого типу запитання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
методологізація |
uk_UA |
dc.subject |
науково-педагогічні працівники |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.title |
Технології запитування в контексті методологізації професійної підготовки майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |