Abstract:
У статті представлено філософські і психолого-педагогічні засади розробки технологій запитування як засобу формування методологічного мислення майбутніх учителів і науково-педагогічних працівників. Розкрито наукові підходи до визначення понять «питання», «запитувальне мислення», «запитувальна активність». Схарактеризовано функції питання, взаємозв’язок запитування та проблематизації в науково-педагогічному пізнанні, значення запитування та проблематизації у формуванні методологічного мислення майбутніх педагогічних і науково-педагогічних працівників. Представлено особливості проблематизуючого типу запитання.
Description:
Бутенко Л. Л. Технології запитування в контексті методологізації професійної підготовки майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників / Л. Л. Бутенко // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уман. держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини / ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – Вип. 14. – С. 8 – 18.