dc.contributor.author |
Бутенко, Л. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-29T20:57:34Z |
|
dc.date.available |
2018-03-29T20:57:34Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.091.12:005.963 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2459 |
|
dc.description |
Бутенко Л. Л. Якість методологічної підготовки педагогічних та науково-педагогічних працівників у системі неперервної освіти: проблеми та шляхи вирішення / Л. Л. Бутенко // Вісник Луганського національного університетуту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2016. – № 3 (300). – Ч. 1. – C. 119- 127. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті схарактеризовано поняття «якість професійної підготовки». На основі аналізу концептів «методологія», «методологічна культура», «методологічна компетентність» розкрито сутність і структуру поняття «методологічна підготовка», основні індикатори якості методологічної підготовки майбутніх учителів, магістрів педагогічного профілю, аспірантів педагогічних спеціальностей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні працівники |
uk_UA |
dc.subject |
неперервна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
методологізація |
uk_UA |
dc.subject |
якість освіти |
uk_UA |
dc.subject |
якість навчання |
uk_UA |
dc.title |
Якість методологічної підготовки педагогічних та науково-педагогічних працівників у системі неперервної освіти: проблеми та шляхи вирішення |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |