dc.contributor.author |
Бутенко, Л. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-29T20:43:06Z |
|
dc.date.available |
2018-03-29T20:43:06Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.012 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2457 |
|
dc.description |
Бутенко Л. Л. Коли реальність складніша за підручника: проблеми оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах сучасних соціокультурних викликів / Л. Л. Бутенко // Вісник Луганського національного університетуту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2017. – № 7 (312). – Ч.1. – С. 27 – 36 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито соціокультурні передумови необхідності оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів з урахуванням викликів сучасної соціально-політичної ситуації в країні. Визначено особливості актуального педагогічного знання, основні форми його репрезентації у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Схарактеризовано сутність випереджальної освіти як передумови удосконалення змісту підготовки майбутніх учителів. Розкрито необхідність звернення до виховних проблем соціокультурного пограниччя Сходу України, урахування «прихованої навчальної програми» у реалізації освітніх завдань. Визначено основні напрямки оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів, форм та методів виховної взаємодії з дітьми в умовах сучасної кризи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурні виклики |
uk_UA |
dc.subject |
схід України |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Коли реальність складніша за підручника: проблеми оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах сучасних соціокультурних викликів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |