| dc.contributor.author | Бутенко, Л. Л. | |
| dc.date.accessioned | 2018-03-29T20:43:06Z | |
| dc.date.available | 2018-03-29T20:43:06Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.012 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2457 | |
| dc.description | Бутенко Л. Л. Коли реальність складніша за підручника: проблеми оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах сучасних соціокультурних викликів / Л. Л. Бутенко // Вісник Луганського національного університетуту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2017. – № 7 (312). – Ч.1. – С. 27 – 36 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито соціокультурні передумови необхідності оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів з урахуванням викликів сучасної соціально-політичної ситуації в країні. Визначено особливості актуального педагогічного знання, основні форми його репрезентації у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Схарактеризовано сутність випереджальної освіти як передумови удосконалення змісту підготовки майбутніх учителів. Розкрито необхідність звернення до виховних проблем соціокультурного пограниччя Сходу України, урахування «прихованої навчальної програми» у реалізації освітніх завдань. Визначено основні напрямки оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів, форм та методів виховної взаємодії з дітьми в умовах сучасної кризи. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | соціокультурні виклики | uk_UA |
| dc.subject | схід України | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.title | Коли реальність складніша за підручника: проблеми оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах сучасних соціокультурних викликів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |