Abstract:
У статті розкрито соціокультурні передумови необхідності оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів з урахуванням викликів сучасної соціально-політичної ситуації в країні. Визначено особливості актуального педагогічного знання, основні форми його репрезентації у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Схарактеризовано сутність випереджальної освіти як передумови удосконалення змісту підготовки майбутніх учителів. Розкрито необхідність звернення до виховних проблем соціокультурного пограниччя Сходу України, урахування «прихованої навчальної програми» у реалізації освітніх завдань. Визначено основні напрямки оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів, форм та методів виховної взаємодії з дітьми в умовах сучасної кризи.
Description:
Бутенко Л. Л. Коли реальність складніша за підручника: проблеми оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах сучасних соціокультурних викликів / Л. Л. Бутенко // Вісник Луганського національного університетуту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2017. – № 7 (312). – Ч.1. – С. 27 – 36