dc.contributor.author |
Шехавцова, С. О. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-28T20:15:43Z |
|
dc.date.available |
2018-03-28T20:15:43Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2444 |
|
dc.description |
Шехавцова С. О. Дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки / С. О. Шехавцова // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2015. - № 3 (21), Issue 43. - Р. 58 - 61. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті було здійсненно дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки. Було виокремлено такі критерії, як потребнісно-мотиваційний критерій особистостісної сфери студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до самовиховання та саморозвитку, а також рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття студентами суб’єктності до саморефлексії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
суб'єктивність |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
професійно-педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |