| dc.contributor.author | Шехавцова, С. О. | |
| dc.date.accessioned | 2018-03-28T20:15:43Z | |
| dc.date.available | 2018-03-28T20:15:43Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2444 | |
| dc.description | Шехавцова С. О. Дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки / С. О. Шехавцова // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2015. - № 3 (21), Issue 43. - Р. 58 - 61. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті було здійсненно дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки. Було виокремлено такі критерії, як потребнісно-мотиваційний критерій особистостісної сфери студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до самовиховання та саморозвитку, а також рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття студентами суб’єктності до саморефлексії. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | суб'єктивність | uk_UA |
| dc.subject | студенти | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | професійно-педагогічна діяльність | uk_UA |
| dc.title | Дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |