Abstract:
В статті було здійсненно дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки. Було виокремлено такі критерії, як потребнісно-мотиваційний критерій особистостісної сфери студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до самовиховання та саморозвитку, а також рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття студентами суб’єктності до саморефлексії.
Description:
Шехавцова С. О. Дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки / С. О. Шехавцова // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2015. - № 3 (21), Issue 43. - Р. 58 - 61.