Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Технологія портфоліо як показник самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесу

Show simple item record

dc.contributor.author Шехавцова, С. О.
dc.date.accessioned 2018-03-10T20:37:24Z
dc.date.available 2018-03-10T20:37:24Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.other УДК 37.091.2:37.041
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2391
dc.description Шехавцова С. О. Технологія портфоліо як показник самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесу / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2013. – № 18(277). – Ч. 3. – С. 135 – 144. uk_UA
dc.description.abstract В статті автор визначає особливості технології портфоліо як показника самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесу та аналізує відмінності складання портфоліо для вчителів та учнів. В статті представлено комбінації різних видів портфоліо, які сприяють формуванню в учнів здатність до об’єктивної самооцінювання та вмінь робити необхідні висновки стосовно власного самовдосконалення у процесі навчання іноземної мови, а також подано структуру професійнопедагогічного портфоліо вчителя. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject портфоліо uk_UA
dc.subject самоосвіта uk_UA
dc.title Технологія портфоліо як показник самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account