dc.contributor.author |
Шехавцова, С. О. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-10T20:37:24Z |
|
dc.date.available |
2018-03-10T20:37:24Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.091.2:37.041 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2391 |
|
dc.description |
Шехавцова С. О. Технологія портфоліо як показник самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесу / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2013. – № 18(277). – Ч. 3. – С. 135 – 144. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті автор визначає особливості технології портфоліо як показника самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесу та аналізує відмінності складання портфоліо для вчителів та учнів. В статті представлено комбінації різних видів портфоліо, які сприяють формуванню в учнів здатність до об’єктивної самооцінювання та вмінь робити необхідні висновки стосовно власного самовдосконалення у процесі навчання іноземної мови, а також подано структуру професійнопедагогічного портфоліо вчителя. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
портфоліо |
uk_UA |
dc.subject |
самоосвіта |
uk_UA |
dc.title |
Технологія портфоліо як показник самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |