| dc.contributor.author | Шехавцова, С. О. | |
| dc.date.accessioned | 2018-03-10T20:37:24Z | |
| dc.date.available | 2018-03-10T20:37:24Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.091.2:37.041 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2391 | |
| dc.description | Шехавцова С. О. Технологія портфоліо як показник самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесу / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2013. – № 18(277). – Ч. 3. – С. 135 – 144. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті автор визначає особливості технології портфоліо як показника самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесу та аналізує відмінності складання портфоліо для вчителів та учнів. В статті представлено комбінації різних видів портфоліо, які сприяють формуванню в учнів здатність до об’єктивної самооцінювання та вмінь робити необхідні висновки стосовно власного самовдосконалення у процесі навчання іноземної мови, а також подано структуру професійнопедагогічного портфоліо вчителя. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | портфоліо | uk_UA |
| dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
| dc.title | Технологія портфоліо як показник самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесу | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |