dc.contributor.author | Ларіонова, Н. Б. | |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:23:25Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T13:23:25Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | УДК 37.013.42+371.134 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/238 | |
dc.description | Умови формування субʼєктивності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки / Н. Б. Ларіонова // Гуманізація навчально-виховного процесу : Збірник наукових праць / [За заг. ред. проф. В.І.Сипченка]. – Вип. LXXI. – Словянськ : ДДПУ, 2015. – С.305 – 310. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовуються умови формування суб’єктності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки. Виділені сутнісні характеристики субʼєктності. Обґрунтована актуальність формування суб’єктності майбутніх соціальних педагогів з урахуванням феноменологічного змісту професії. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДДПУ | uk_UA |
dc.subject | соціальний педагог | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | Умови формування субʼєктивності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |