dc.contributor.author |
Крошка, С. А. |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-20T20:46:43Z |
|
dc.date.available |
2018-02-20T20:46:43Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2338 |
|
dc.description |
Крошка С. А. Аспекти інклюзивної інноваційної діяльності щодо підготовки фахівців дошкільної освіти / С. А. Крошка. // Дошкільна освіта у сучасному освітньому просторі: проблеми та перспективи». Збірник тез за матеріалами Всеукр. науково-практичної конференції (23 листопада 2017 року) / [Кузь В. Г.]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – С. 33-36. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито, що Лисичанський педагогічний коледж має певний досвід щодо проблеми впровадження інклюзивної інноваційної діяльності щодо підготовки фахівців дошкільної освіти. Навчальний заклад виробив модель підготовки студентської молоді до роботи в інклюзивному середовищі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
люди з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.title |
Аспекти інклюзивної інноваційної діяльності щодо підготовки фахівців дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |