| dc.contributor.author | Живогляд, С. В. | |
| dc.date.accessioned | 2018-02-02T13:23:05Z | |
| dc.date.available | 2018-02-02T13:23:05Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2312 | |
| dc.description | Живогляд С. В. Запровадження STEM-освіти на уроках математики / С. В. Живогляд // STEM-освіта – проблеми та перспективи: збірник матеріалів ІІ Міжнародного науково-практичного семінару, м. Кропивницький, 25-26 жовтня 2017 р. / за заг. ред. О. С. Кузьменко та В. В. Фоменка. – Кропивницький : КЛА НАУ, 2017. – С. 43-45. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано підходи підвищення вимог до технологізації природничо-математичних дисциплін на всіх організаційних рівнях за допомогою STEM-освіти, розкрито актуальність використання та перспективи впровадження STEM-освіти на уроках математики. Також проаналізовано діалектику розвитку методології навчання STEM-освіти на уроках математики. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | освітній простір | uk_UA |
| dc.subject | математика | uk_UA |
| dc.subject | урок | uk_UA |
| dc.title | Запровадження STEM-освіти на уроках математики | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |