dc.contributor.author |
Живогляд, С. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-02T13:23:05Z |
|
dc.date.available |
2018-02-02T13:23:05Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2312 |
|
dc.description |
Живогляд С. В. Запровадження STEM-освіти на уроках математики / С. В. Живогляд // STEM-освіта – проблеми та перспективи: збірник матеріалів ІІ Міжнародного науково-практичного семінару, м. Кропивницький, 25-26 жовтня 2017 р. / за заг. ред. О. С. Кузьменко та В. В. Фоменка. – Кропивницький : КЛА НАУ, 2017. – С. 43-45. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано підходи підвищення вимог до технологізації природничо-математичних дисциплін на всіх організаційних рівнях за допомогою STEM-освіти, розкрито актуальність використання та перспективи впровадження STEM-освіти на уроках математики. Також проаналізовано діалектику розвитку методології навчання STEM-освіти на уроках математики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
освітній простір |
uk_UA |
dc.subject |
математика |
uk_UA |
dc.subject |
урок |
uk_UA |
dc.title |
Запровадження STEM-освіти на уроках математики |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |