Abstract:
У статті розглянуто інтерактивне навчання, як одну з найбільш гнучких форм включення кожного учня в роботу. Зазначено, що новітні підходи до організації навчання роблять навчально-виховний процес різноманітним, цікавим та ефективним, а найкориснішим у такому навчанні є те, що математика починає подобатися.
Description:
Крилова М. О. Використання інтерактивних технологій на уроках математики / М. О. Крилова // Інформаційні технології –2017: зб. тез ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, 18 трав. 2017 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка; відповід. за вип.: М. М. Астаф’єва, Д.М. Бодненко, В.П. Вембер, О.М. Глушак, О.С. Литвин, Н.П. Мазур. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. – С. 118 – 119.