dc.contributor.author |
Саприкіна, Т. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-13T19:01:57Z |
|
dc.date.available |
2018-01-13T19:01:57Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2230 |
|
dc.description |
Саприкіна Т.Г. Робота шкільного психолога з дітьми з особливими потребами // Т. Г. Саприкіна / Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти : Збірник за матеріалами V Всеукр. науково-практичної конференції (12 грудня 2017 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» – Лисичанськ : ФОП Чернов О. Г., 2017. – С. 157-159. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті акцентовано увагу на роботі шкільного психолога з дітьми з особливими потребами. Шкільний психолог бере участь у вирішенні цих проблем. Однак його робота буде ефективною, якщо він діє в рамках професійної компетентності, виконуючи свої специфічні функції в роботі з дітьми з різними захворюваннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.subject |
психолог |
uk_UA |
dc.subject |
особливі потреби |
uk_UA |
dc.subject |
медична допомога |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.title |
Робота шкільного психолога з дітьми з особливими потребами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |