| dc.contributor.author | Саприкіна, Т. Г. | |
| dc.date.accessioned | 2018-01-13T19:01:57Z | |
| dc.date.available | 2018-01-13T19:01:57Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2230 | |
| dc.description | Саприкіна Т.Г. Робота шкільного психолога з дітьми з особливими потребами // Т. Г. Саприкіна / Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти : Збірник за матеріалами V Всеукр. науково-практичної конференції (12 грудня 2017 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» – Лисичанськ : ФОП Чернов О. Г., 2017. – С. 157-159. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті акцентовано увагу на роботі шкільного психолога з дітьми з особливими потребами. Шкільний психолог бере участь у вирішенні цих проблем. Однак його робота буде ефективною, якщо він діє в рамках професійної компетентності, виконуючи свої специфічні функції в роботі з дітьми з різними захворюваннями. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» | uk_UA |
| dc.subject | психолог | uk_UA |
| dc.subject | особливі потреби | uk_UA |
| dc.subject | медична допомога | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
| dc.title | Робота шкільного психолога з дітьми з особливими потребами | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |