Abstract:
XXI століття характеризується бурхливим розвитком медіа: Інтернет, кіно, телебачення, соціальні мережі, радіо. Такі засоби безпосередньо впливають на розвиток та становлення людини в сучасному соціумі. Стаття розкриває роль медіа для сучасної молоді, акцентовано увагу на тому, що інформаційні технології активно впроваджуються в освіті, що, в свою чергу, накладає відбиток на особливості освітнього процесу вишів. Тому, стаття присвячена обґрунтуванню педагогічних умов формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи; висвітлені погляди науковців щодо важливості формування медіа-компетентності; охарактеризоване поняття «умова». В свою чергу, визначено, які педагогічні умови рияють ефективному формуванню медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи: формування у майбутніх фахівців позитивної мотивації щодо застосування медіа в освітньому процесі початкової школи; організація освітнього медіа-середовища у вишах; залучення майбутніх фахівців до цілеспрямованої, творчої медійної діяльності та створення власного медіа-продукту. Зазначено, що наявність таких педагогічних умов у вишах сприятиме підвищенню рівня медіакомпетентності, формуванню критичного мислення майбутніх фахівців